31 Ocak 2017 Salı

" İndirim Klasiği "

Merhabalar hepinizeee :) 
Bugün birkaç kozmetik ürününden bahsedeyim dedim sizlere. Eve mağazasının açıldığını ben bu tatilde eve gittiğimde öğrendim. Elime broşürü tutuşturulmasa haberim bile olmayacak :) Biz de ablamla birlikte turlayalım dedik. Neler dikkatimizi çekmiş bakalım :)


Tresan'ın şampuanını duymuşuz deneyelim bir dedik. İçerisinde ısırgan otu ekstresi varmış. Ayrıca güçlendirici bakım şampuanı yazıyor, güçlendirebilecek mi bakalım:D Denedim ve sonuç --> Saçlarıma dokunmak hoşuma gitti o kadar kırıklara rağmen.Biz beğendik kullanılacak gibi duruyor şimdilik. Tek olumsuz yanı kokusunu sevmemiş olmam. Otumsu kokuyor beklenildiği üzre :D Ama saç kremleri ile bu olumsuzluk giderilebilir diye düşünüyorum. 
Fiyatı :24.90 tl 
- Bundan sonra puanlama yapmak istiyorum, 
beğendiğim beğenmediğim şeylere ;) -
Puan: 9/10
Deneyenler, memnun kalanlar ve kalmayanlar lütfen bizimle de paylaşın :)

-Herkesin saç yapısı farklı ,fayda görüp görmemesi de değişiyor biliyorum ama merak işte :) -


Diğer bir ürün meşhur Eda Taşpınar At Kılı Fırça :D
 Bunu Gratis de gördük ama içimizde kalmasın dedik Eve'den indirimdeyken aldık.
 Fiyatı : 22.45 tl
Puan : Bilemedim :D


Doğal at kılı fırçası dolaşımı hızlandırıyormuş ve selülit oluşumunu en aza indiriyormuş. Vaatleri bu şekilde ama bakalım memnun kalıncak mı.. İşe yarayıp yaramadığını yine paylaşırız artık :) 



Bunlar da benimm kasanın yanında görüdüğüm minikler :) Kutudakiler içerisinden sadece iki tanesininin rengi dikkatimi çekti .Pembemsi olanını çok sevdiğim söylenemez kahverengi olanını daha çok sevdim :) Nemlendirme konusunda çok çok iyi olduğu söylenemez. Kalıcılık da orta seviyede bence. Ama renkleri denemek için bence güzeller :)

Fiyatları : 1.25 tl 
Puan: 7/10
Pembemsi olan --> Golden Rose Velvet Matte Lipstick 10
Kahverengimsi olan -->Golden Rose Velvet Matte Lipstick 16



Yorumlarınızı bekliyorum, özellikle şampuan ve at kılı fırça için ;) 
Görüşmek üzere ...

1 yorum:

  1. Yeni ürünlerinizi güle güle kullanın :) ben rujların rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil