24 Ocak 2017 Salı

" Çekiliş Sonucu Mutluluk "

Herkese merhabalar tekrardan :) Finallerin bitmesiyle memlekete gidiş süreci, internet bulma sıkıntısı falan derken baya uzak kaldım buralardan :/ Geldiğim gibi de şu  sürpriz çekiliş sonucundan bahsetmek istedim  :) 


Hatırlıyorsanız Öneri Makinesi bir çekiliş yapmıştı.Hatta bu çekiliş sayesinde birkaç blog daha keşfettim. Ben çekilişlere çok katılan biri değilim aslında hatta çok da şanssızımdır. Şu kapakların altından çıkan bedavalar, cipslerden çıkan kuponları bile alamamışımdır bu zamana kadar :D Ama bu çekilişe içimden bir ses katılmamı söyledi.  Katıldım ama açıkçası hiç kontrol etmemiştim. Tesadüfen okuma listesinde açtığım sekmelerden birisi de Öneri Makinesi olmuş. Okudum aşağıya kadar indim ama hiç farkında değilim bahsedilen çekilişe katıldığımı. Adımı görünce şok oldum :O İnanamadım acaba dedim yanlış mı okuyorum. Heyecandan yorum bile yazamamıştım çok iyi hatırlıyorum :D Sonra tabi öneri makinesiyle iletişime geçtik falan :) O kargoyu hemencecik yolladı ama ... Kargo benim elime birazcık zor şartlar altında geçti :) 

6 Ocak sabahı kahvaltıya inmiştik arkadaşlarla baktık yurdun kapısı çalıyor tabi yurttaki çalışanlardan biri açar diye kimse açmaya kalkmadı o zaman. İçimden kalkıp açmak geldi ama sonra amann diyip oturdum.Yukarı çıkarken bir baktık kapıda kargo etiketi yapıştırılmış.Benim adıma hem de! Ne pişman oldum kalkmayıp açmadığıma.. Öğleden sonra koştur  koştur Ptt' ye gittim sadece kargo için :) Ama değdi :) Bir açtım el emeği göz nuru kitap ayraçları ve seçtiğim kitap  :) Çok teşekkürler Öneri Makinesi :) Ellerine sağlık :) :) Yazı biraz geç geldi ama artık kusura bakma :) 

....Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder