5 Kasım 2016 Cumartesi

"İşte Geldim Burdayım !"

          Selamlar olsun öncelikle...

       Gittiğimin farkında mıydınız bilmiyorum ama döndüğümü bilmenizi isterim. Bayadır buralarda gözükmememin elbet nedenleri var. Yoksa burayı boşlamış değilim. Tatilin sonuna doğru yazmışım en son yazımı. Tamı tamına 2 ay 2 gün... Öyle de özlemişim ki...Yazmak en güzeli . Anılarını, beğendiğin şeyleri ya da  korkularını  paylaşmak... İçinden geçenleri yazmak paylaşmasan da...  

       Uzun süredir bilgisayarımda işlem yapamıyorum format atılması gerektiği için. Bir de daha önceki yazımın birinde de yazmıştım telefonumu düşürdüğümü.  Bu yüzden ekranın bir kısmını kullanamıyordum. Bir hafta önce ise tamamen kullanılamaz hale geldi tekrar garantiye yolladım - umarım döndüğümde garantiden gelir- . Hal böyle olunca internet ve sosyal medyadan baya bir uzak kaldım. Tabi vizeleri ve bu yılın programının ağırlığını da unutmamak lazım. Ama şu an burdayım ve uzun bir aradan sonra yine yazıyorum :) Yazacak o kadar çok şey birikti ki... Tabiki  acısını çıkaracağım :D

       Ben yine çok ve gereksiz konuştum ya - gerçi siz alışıksınız benim bu tarz konuşmalarıma hem özlemişsinizdir de :D -  neyse...  Asıl size sormak lazım, siz neler yaptınız ben buralarda yokken? Zaten gidebildiğim kadar geçmiş paylaşımlarınıza da bakacağım merak ediyorum çünkü... 

                         Ama siz yine de bir gösterin kendinizi :)  Beklemedeyim :)

 Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder