8 Haziran 2016 Çarşamba

Hayatımın Bir Parçası : Diziler ...

    

               Ee finaller bitti biz de kendimizi sürekli dizi izlerken bulduk. Ee boş olunca da takip edilen dizilerde 1 sezon bir günde bitiyor. Bugün de çok çok severek izlediğim yabancı dizilerden birini, yayınlanan son bölümüne kadar izledim. Bitirdiğimde içim öyle bir buruktu ki... 4.sezonda şu an dizi.. En son yayınlanan bölümü ise 3 Haziranda yayınlanmış bu demek oluyor ki yarın yeni bölümü bir aksilik olmazsa sitede :) Ama içimde biteceğine dair kötü bir his var :/ Başladığım zamanı bile hatırlamıyorum. Bir anda başladım bir anda bitirdim. O kadar diziden bahsettim ama adını en son söylüyorum olacak iş değil :) Yabancı dizi müptelası olduğumdan olsa gerek ...O meşhur dizimin adı ise "Orphan Black" :)
 Ben  izlediğim diziyi bitirdim yeni diziler arıyorum diyenelere rahatlıkla önerebileceğim dizilerden. Imdb'si de 8.4... İzlediğim diziler arasında benim puanlamamda ise 8/10.  Ee ben daha ne diyeyim birinci bölümü bir izleyin sonrası geliyor zaten... Gelelim dizi hakkında kısa bir bilgilendirmeye  : (Not: Dizi tamamen bitmeden size öneri olarak sunmamın sebebi,siz de benim gibi bu dizinin müptelası olun da o yeni bölümün bekleyişinin heyecanını birlikte yaşayalım :) )

          Dizinin ana karakteri Sarah adlı bir ablamız :) Bir gün tren garında tesadüfen şahit olduğu intihar tüm hayatını değiştiriyor. İntihar eden kişinin kendisinine çok benzediğini fark eden baş rolümüz 'Beth' adlı intihar eden polisimizin yerine geçiyor.. Fakat olaya Sarah'ın dahil olmasıyla  Beth'in ölüm sebebi ve sakladıkları sır olmaktan çıkıyor artık. Sarah Beth'in araştırmaları sonucunda kendilerine benzeyen birkaç kişiyi daha buluyor ve bu benzerlerin devamı da geliyor. Bu benzer insanların hepsi birbirinden farklı hayatlar yaşamaktalar ama hepsi bir ortak noktada buluşuyorlar. Olaylar bu kısımdan sonra daha karmaşık bir hal alıyor sonrası da zaten bayağı iyi sarıyor sizi bırakamıyorsunuz :)

          Daha fazla anlatmayayım da siz izleyin :) Ben de yeni dizi arayışı kısmına geçebilirim artık. Tabi ki dizinin yeni bölümlerinin yayınlanmasını heyecanla bekliyor olacağım. Benim aldığım o güzel tadı almanız ümidiyle, iyi seyirler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder